środa, 17 kwietnia 2013

Dziękuję!!!!! i zapraszam na szydełkowe CANDY


Kochani....
miałam napisać "podsumowanie" minionego roku z Wami...
ale myślę, że słowa i tak nie oddadzą tego co czuję..
napiszę tylko ...
DZIĘKUJĘ!!!

za to, że JESTEŚCIE!!
i za codzienne dodawanie mi skrzydeł!! ;)))

a w podziękowaniu....

dla Was dziś ode mnie...

dwustronna szydełkowa podusia..
w wiosennych kolorach..
z bawełnianej włóczki....
 duża ;) i do tego z własnym wkładem ;)...



by ją otrzymać należy:

1. zostać " podczytywaczem" mojego bloga
( o ile jeszcze się nim nie jest ;) )
2. oczywiście zostawić komentarz ;)
3. skopiować pierwsze zdjęcie z podusią i umieścić na własnym blogu
4. polubić funpage Niebieskiej Chaty na facebooku
(  o ile jest taka możliwość )

ale to jeszcze nie koniec niespodzianek ;)
do wylosowania jeszcze:

1. zestaw 6 podkładek pod kubeczki 
( te kolorowe maleństwa ledwo widoczne na zdjęciu )

 oraz

2.  wiosenna girlanda niespodzianka ;)

losowanie 18 maja!!

 serdecznie zapraszam do zabawy!!

"anonimki" również mile widziane ;)

ściskam Was gorąco!!!!
jeszcze raz....
Dziękuję! Dziękuję! Dziękuję!!


136 komentarzy:

  1. Podczytuję, obserwuję i jestem fanką od pierwszego dnia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Same słodkości do zdobycia :)
    z radością staję w kolejce, bo na pewno będzie dłuuuga :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham to, co robisz - innych słów nie znajduję!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszym komentarzem niech pozostanie bardzo szeroki uśmiech :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Agniesiu, to ja Tobie dziękuję, za to że jesteś, że pokazujesz swoje przepiękne dzierganki, że zarażasz nimi {dzięki temu nauczyłam się szydełkować!} że na kolorowo widziany przez Ciebie świat jest piękniejszy :)
    i oczywiście z chęcią zapisuję się na niebieskie candy ;)
    podusia piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. :-))))) cudowności Aguś :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięna poducha!
    Ustawiam się w kolejce pewnie będzie baaardzo długa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję i ja :)))
    Dobrze i fajnie ,że jesteś :)) i pokazujesz nam swoje cuda szydełkowe :)))
    Gratki z okazji roczku , pokazuj nam swoje dzieła śliczniaste :))
    Staję i ja po swoje szczęście ;p

    buziolki Agulku

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnosci!Bardzo chetnie sie dopisze i podziekuje ze jestes,bo bardzo milo sie tutaj zaglada :-))

    Serdecznosci sle:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie cudne rzeczy nam przygotowałaś.
    A ja 19 własnie obchodzę urodziny, a w tym roku to 35 i tego samego dnia mój synek idzie też do pierwszej Komunii.
    Gratuluję pierwszego roczku i życzę kolejnych równie udanych w dziedzinie handmade. Ale przede wszystkim życzę Ci dużo zdrówka!!

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuję już od bardzo dawna :) kocham wszystko co szydełkowe, więc chciałabym coś dostać hihi :D:D:D A Twoje prace wprostu ubóstwiam!!! (mimo, że nie zawsze zostawiam komentarz:)) :)
    ściskam mocno :)
    i bardzo nieśmiało zapraszam na moje candy :) też szydełkowe hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dear Aga,
    wow, such a wonderful candy!!!!
    I would take a chance to win one of your amazing prices!!! ;-)))
    Love you and your pretty blog ♥
    Hugs and kisses,
    Barbara
    I will take the picture with me and share on Facebook ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna, ach jak mi się podoba, zaciskam mocno kciuki:)
    Na FB polubiłam (Anna N.)Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję niebieską chatkę od jakiegoś czasu - gratuluję z całego serducha i życzę wielu jeszcze lat spędzonych z nami :) PO cudności oczywiście staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! Czekam z nadzieją :-)
    Pozdrawiam w ten piękny poranek!

    OdpowiedzUsuń
  16. cudna ta podusia cudna, piękne kolorki!!!
    zapisuję się chętnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisuję się z przemiłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To my dziękujemy, że możemy być :)
    Zapisuję się obowiązkowo :)
    Pozdrawiam :*
    decustyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Podrawiam rocznicowo!!!
    Z przyjemnoscia sie zapisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejnych ,owocnych lat w blogowaniu życzę:)
    Staję w kolejce:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Najlepsze życzenia i oczywiście staję w kolejce po to cudeńko :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super candy! Ustawiam się w kolejce :-). Info u mnie na blogu w bocznym pasku :-). A lubię i podczytuję od dawna!

    Ściskam ciepło!
    Monika / Viva
    http://made-by-viva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kobieto! Jaka Ty jesteś zdolna!!!! Jak ja Ci zazdroszczę! Jak ja pragnę mieć Twoja podusię!!!! :-) Zgłaszam się do zabawy i jednoczesnie, zapraszam do siebie na candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podusia - cukiereczek ;o))) Podglądam już jakiś czas, zapisuję się z ochotą ;o)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Podczytuję od dawna chociaż chyba nigdy nie zostawiłam komentarza. Ale uwielbiam ten klimat jaki jest u Ciebie, te kolory i ciepło :)
    Pozdrawiam serdecznie i oczywiście staję w kolejce po podusię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale czadowa. Nie nauczyłam się szydełkować, więc muszę wziąć udział w tym cudownym candy

    OdpowiedzUsuń
  27. tak cudownej podusi nie sposób ominąć :)))
    oczywiście staję w kolejce :)
    podczytuję i obserwuję Twój blog od dawna :)
    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czemu ale obrazek z napisem candy nie chce się u mnie wkleić... podlinkowałam ten bez napisu czy może tak być???

      Usuń
  28. obserwuje Twojego bloga od dawna ale jakos nie mialam smialosci zeby napisac candy to dobry moment na to pozdrawiam i sciskam marta pingwiny"op.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Z przyjemnością dołączę, obserwuje również na FB a bloga właśnie odkurzam bo sie strasznie zakurzył. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się z haftyline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ustawiam się w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    obserwuję :-)
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  32. witam:) ale na cudny blog trafiłam:):):) kolejny cudnie szydełkowy:):):) i do tego jeszcze cukieraski!! ale pyszne!
    Zapisuje się:)
    Pozdrawiam niebiesko yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolorowy zawrót głowy u Ciebie , przepadam za kolorami i chętnie wezmę udział w zabawie :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Biorę udział. Wszystkie warunki spełnione:)
    Jakbym wygrała to z chęcią podarowałqbym poduchę moje starszej siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  35. z przyjemnością ustawiam się po takie słodkości. Banerek na http://wkacie-decoupage.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna, wesoła, optymistyczna poduszka. Jeśli bedą na niej takie popołudniowe sny :) to ja jestem chętna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj mam chrapkę na taką poduchę, oj mam :)
    A Twój blog inspiruje mnie niemiłosiernie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ustawiam się grzecznie w kolejce, bo poducha jest pierwsza klasa. Cudna! Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ojej, jaj cudna podusia! Ustawiam się w kolejce! Tym bardziej, że 19 mam ...kolejne... urodziny. A stałym "czytaczem" jestem od zobaczenia pamiętnej niebieskiej szafki, która nadal się mi śni...

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne rzeczy. Mi jeszcze nie udało się zrobić takiej poduszki dlatego ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Z wielka przyjemnością się tu rozgoszczę , tworzysz piękne rzeczy . Oczywiście chętnie pobawię się w candy :)Iwona z ciekawszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. O mam szanse mieć takie cudo:). Gratuluję wyjątkowego talentu zarówno szydełkowego jak i robienia cudów z meblami. Życzę jeszcze więcej podczytywaczy. Pozdrawiam . wdrabek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Ależ śliczności przygotowałaś:) Staję w kolejce i czekam niecierpliwie na wyniki:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudna podusia!!! Ja też jestem szydełkoholiczką, ale raczej zabawek, więc chętnie przyjrzę się z bliska temu cudnemu jaśkowi :)
    Banerek u mnie na blogu i polubienie na FB jako Justyna R.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Podusia marzenie! Zapisuję się i liczę na szczęście bo maj to najpiękniejsza pora roku :)))

    OdpowiedzUsuń
  46. Cześć Aguś:> Zazdroszczę Ci tego wspaniałego talentu, wyczarowujesz takie wspaniałe dzieła, które cieszą oko, dają radość:> aż chce się żyć:> Wyobrażam sobie Twój piękny domek jaki musi być słodziutki:> To jest wspaniałe,że masz taka cudowna pasję:> Buziaczki ogromne:>

    OdpowiedzUsuń
  47. Ładnie tu u Ciebie:)zagoszczę na dłużej i po podusie się oczywiście ustawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  48. zaglądam tu zawsze z nutą nostaligii, zazdrości i podziwu....może nie niebieska , ale chatka z zielonymi okiennicami, pełna sentymentalnych podróży do przeszłości ukrytych w przedmiotach, które dzięki takim osobom jak Ty żyją swoim życiem.....cieszą i pomagają w codzienności....ubarwiają ją .....podobno największym szczęściem człowieka jest połączenie pasji z zawodem....Ty to robisz....dlatego piękno pieknieje, a to co zwykłe w Twoich rękach staje się niezwykłe....nigdy nie zrezygnujesz z marzeń, bo je w sobie pielęgnujesz.....a jeżeli spróbowałabyś to kiedyś zrobić to wiedz, że ja tu zaglądam, podziwiam, ale jak się zdenerwuję to postraszę....twórz....pokazuj....i realizuj swoje marzenia....bardzo dobrze czuję się, gdy tu zaglądam....dziękuję dodzia

    OdpowiedzUsuń
  49. Szydełkowo niewydolna muszę to mieć, takie cudo!!! W kolejce się ustawiam i liczę na łut szczęścia, zwłaszcza, że 18 maja mam urodziny :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  50. Wow :) Ustawiam się z ogromną chęcią :) Banerek już u mnie wisi, ale niestety na FB mnie nie ma, nie mogę więc polubić :(

    OdpowiedzUsuń
  51. Staję w kolejce... jestem tu pierwszy raz. Ale po prostu zauroczyło mnie to miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  52. ech, wygrać to marzenie! Talent bezcenny......Pozdrawiam i ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudna podusia!!! Śliczności wydziergane:-)
    Więc przyłączam się do zabawy:-)
    Pozdrawiam Niebieską Chatę , Wiesia

    OdpowiedzUsuń
  54. cudo...zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Szydełko to dla mnie czarna magia i raczej wątpię bym kiedykolwiek opanowała tą sztukę. Do tego wykombinowałam sobie projekt 16 - czyli szesnaście różnych poduszek na moim nowym narożniku i Twoja poducha pasowałaby idealnie :)
    Z ogromną przyjemnością się zapisuję i z niecierpliwością czekam na wyniki :)
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudowności! napatrzeć się nie można, kolory przyciągają :) Ustawiam się w kolejce, choć anonimowo :) Pozdrawiam. Monika
    lobudka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Szydełko kojarzy mi się z ciepłem domowym:)U Ciebie tak właśnie jest:))Cieszę się ,że tu trafiłam:))))
    Ustawiam się do ogonka po cukiereczki wspaniałe:)))))
    Pozdrawiam serdecznie:D

    OdpowiedzUsuń
  58. Te kolory, ta miłość moja, Twoje świętowanie i wszystko co tu pokazujesz i pragniesz podarować....i może jeszcze odrobina szczęścia dla mnie....to wszystko sprawia, że staję, czekam....

    isza z deco-szuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękna... jako że szydełkowanie jest mi kompletnie obce - również ustawiam się w kolejce. Może się uda i to pastelowe cudo zagości u mnie w domu? :)

    OdpowiedzUsuń
  60. i ja ustawiam się w kolejce gdyż uwielbiam szydełkowe cudeńka :) swojego bloga niestety nie mam ale do Ciebie zaglądam od niedawna i bardzo mi się tu podoba :)
    mój mail: dede51@wp.pl Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. wszystkie warunki spełnione :)

    poduszka jest przecudna - chętnie bym ją przygarnęła :)

    http://tykajacezegary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Obok czegoś tak pięknego po prostu nie da się przejść obojętnie, cudowna... z niecierpliwością czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudowne candy! Zapisuję sie oczywiście i pozdrawiam cieplutko:)
    Kalinka

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie mogę nie ustawić się w kolejce. Cudowne candy :)
    Pozdrawiam
    Monika z http://mydreamwhitehome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. ale śliczna podusia i kolory ma cudne :)
    z przyjemnością dołączam do obserwatorów jako mysza a na FB lubię jako Danuta W.
    baner na moim blogu:http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Wiosna to piękna i radosna pora i Twoja podusia jest równie radosna .Mam nadzieję, że majówka będzie ciepła i słoneczna i uda się nam złapać troszkę promyków do naładowania akumulatorka :-)
    Śliczne są Twoje cukieraski i chętnie wezmę udział w przygotowanej przez Ciebie zabawie.
    serdecznie pozdrawiam
    http://czarnyczarnykot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. No widzisz grunt to candy, już nawet nie chodzi o łakocie ale fajnie jest znaleźć taki blog jak Twój by móc się w nim zadomowić:)

    OdpowiedzUsuń
  68. witaj, przsliczne te candy,staje w kolejce, podusia - cudowna,reszta tez,
    moj adres
    anna.staszalek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłaszam się, zapraszam też na moje candy http://uolinki.blogspot.com/2013/04/drugie-candu-u-olinki.html

    OdpowiedzUsuń
  70. No podlinkowałam konkurs,a zapomniałabym się zaisać:)pa

    OdpowiedzUsuń
  71. Agnieszko, pamiętam jak trafiłam na Twojego bloga po raz pierwszy i czytałam go całego post po poście jak książkę. Z zachwytem, ze zdumieniem, z podziwem za odwagę zamieszkania gdzieś tam, gdzie trudniej, inaczej, na nowo. A to już minął rok??
    Cieszę się, że dzielisz się z nami swoim życiem, miejscem na ziemi i pasją. PIĘKNIE, PIĘKNIE szydełkujesz, więc zapisuję się czym prędzej z ogromną ochotą na wygraną!!!! :))))
    Usciśki ślę!
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  72. Poduszka prześliczna, to była by moja pierwsza szydełkowa poduszka :-) I taka śliczna. Dołączam więc również do zabawy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  73. Kolejka duuużżża, ale spróbuję szczęścia!!! Jestem wierną podczytywaczką od dawna i nieraz już pisałam, że zakochana jestem w klimacie Twojej chaty:). Marzę o takiej szydełkowej podusi:)

    buziaki przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  74. Kroczek po kroczku warunki spełnione, więc tuptam teraz grzecznie na koniec kolejki ;) Całuski ;)

    fiolety.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Przypadkiem natrafiłam na Twojego bloga i zostaję na dłużej:)))
    Podusia wygląda uroczo!!!

    OdpowiedzUsuń
  76. Ustawiam się w kolejce.
    Cudowna, marzy mi się tak szydełkować :)
    link na http://majulkowo.blogspot.com/
    na facebooku z pryw. profilu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. Przyłączam się :-) Baner znajdziesz na moim blogu: http://juzzakilkadni.blogspot.com/
    I zostanę tu na dłużej :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  78. Zgłaszam się zdecydowanie i mam chrapkę na wygraną. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  79. super!!
    z przyjemnością się zagoszczę :)
    obserwuje:zabcia72
    na fb: Sylwia.W
    baner n fb ponieważ nie mam bloga
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100000610177038&ref=tn_tnmn
    zabcia72@o2.pl
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Chciałabym i ja tą śliczna podusię, zapisuje się do zabawy. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mój malutki konkurs, zapisy do niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  81. Dołączam do zabawy, chociaż jeszcze nigdy nic mi się nie udało wygrać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  82. Witaj! Bardzo ładna podusia. Z chęcią wezmę udział w zabawie.
    Wpadłam do Ciebie po raz pierwszy i jestem oczarowana. Ślicznie tu!
    Pozdrawiam - Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  83. I ja, jeszcze ja - Twoje girlandki są świetne i poducha superowa.
    Serdecznie pozdrawiam
    Sylwia:)

    OdpowiedzUsuń
  84. Pięknie tutaj. Z chęcią zostanę na zwasze. :) Ustawiam się w tej długaśnej kolejce, marząc że to do mnie uśmiechnie się szczęście. :) Polubiłam na FB jako Agata Koza. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Witam chętnie zapiszę się na to candy bo to są piękności po prostu ;) Pozdrawiam Sylwia i zapraszam na mój blog http://stokrotka75.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Ja się piszę, stała podglądaczka;-)

    OdpowiedzUsuń
  87. zakochana po uszy w szydełku podglądam Twoje dokonania :)
    zapisuję się, bo grzechem byłoby nie!
    pozdrawiam majowo :)
    Lila

    OdpowiedzUsuń
  88. Cudowności tworzysz... Nie mogę się napatrzeć...
    Zapisuję się też w kolejce do Twojej zabawy :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Kerlaja

    OdpowiedzUsuń
  89. O to i ja się dołączę. Właśnie do Ciebie dotarłam od Agi z Oazy, bo widziałam tam Twoje piękności!

    OdpowiedzUsuń
  90. Przyłączam się :-)
    Baner znajdziesz na moim blogu: http://malenka85.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  91. z wielką nadzieją się zapisuję, ponieważ poduchy kocham a zdolności szydełkowe moje niskich sa lotów:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Ojej, jaka tu kolejka. Szkoda, że dopiero teraz trafiłam. Myślałam, żeby poczekać na 100 miejce, ale a nuż zapomnę :)
    Poduszka jest przecudnej urody, podkładki też by się przydały, więc staję grzecznie w ogonku.
    A przy okazji, bardzo byłoby mi miło, gdybyś Ty wpadła na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Prze ślicznie zrobiona ta podusia :), a podkładki urocze. Z ogromną nadzieją się zapisuje na te cudne candy.

    OdpowiedzUsuń
  94. cudna podusia chętnie się ustawię:)

    OdpowiedzUsuń
  95. Słodka,jestem miłośniczką szydełkowania, niebieskich chat i wszystkiego co z tym związane :).

    OdpowiedzUsuń
  96. Super poducha, będzie miło sie do niej przytulać, więc i ja ustawię się w kolejce Pozdrawiam http://dithusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Uwielbiam kolor niebieski :) a do tego takie piękne tworzysz rzeczy.. ustawiam się w strasznie długiej już kolejce :) zaraz zamieszczam u siebie plakacik, na facebooku nie istnieję hm.. czyżby to znaczyło, że mnie nie ma???? ale mam nadzieję że się kwalifikuję

    OdpowiedzUsuń
  98. z największą rozkoszą staję w kolejce, aż serce mi szybciej bije :o) pozdrawiam cieplutko Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  99. Poduszka jest rewelacyjna :).
    Mam słabość do takich okrąglutkich, a ani jednej jeszcze nie mam ...

    Może poszczęści mi się w losowaniu i dostanę prezent od Ciebie na moje urodziny (19.05).
    Zapisuję się.

    Mam tylko małą prośbę :).
    W razie szczęścia w losowaniu poprosiłabym Cię o poczekanie na mnie :). Niedługo wyjeżdżam na wakacje i wrócę dopiero 2 czerwca.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  100. Piękne miejsce, przecudna poduszka. Z wielką chęcią biorę udział w zabawie:-)
    Pozdrawiam serdecznie
    sciemarocznaniewidoczna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Z przyjemnością stanę w kolejce w takim uroczym candy!

    OdpowiedzUsuń
  102. Poducha jest superowa i jak najbardziej w moich kolorach :)
    Staję w kolejce, może się uda :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  103. Jestem 109 i dzis moje urodzinki moze to mi szczeście dopisze. Piękne te słodkości z prawdziwa przyjemnością stanę w kolejce po nie. I zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  104. Poducha prześliczna! Chętnie ją przygarnę!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  105. moje wymarzone kolory! zostaje w niebieskiej chacie na dłuzej!
    :)
    banerek dodany u mnie http://arcadiakobiet.blogspot.com/
    ah...niebieski..kocham :>

    OdpowiedzUsuń
  106. I ja spróbuje szczęścia :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  107. i ja też zaczynam się bawić w candy. powoli rozgryzam opcje blogera i już wiem jak wstawic taki obrazek z linkiem:)


    http://paulapearls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako elzbieta24055
    E-mail: elzbieta24055@gmail.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  109. Prześliczna poducha!!! Zgłaszam się z miłą chęcią:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  110. Witam :) Zapisuję się z przyjemnością, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Wszystko spełnione więc staję w kolejce po wspaniałości.
    \Banerek: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  112. z radością i nadzieją w serduchu staję w kolejce!pozdrawim serdecznie
    Bogda
    bogda.jurzak@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  113. Piękna jest ta podusia ;-)
    Zazdroszczę talentu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  114. Szalenie Cię szydełko polubiło. Tylko zazdrościć. ^^ Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  115. Podusia cudna - akurat w moich kolorach, więc grzechem byłoby nie stanąć w kolejce :)
    pozdrawiam i zapraszam: http://sen-o-piwonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. No, że ja się jeszcze nie zapisałam.
    Niniejszym to czynię, pozdrawiam jeszcze raz, Marta

    OdpowiedzUsuń
  117. Zgłaszam się! Banerek wisi tutaj http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/, obserwuję bloga jako madziakudla, a na fb lubię jako Magdalena Marcisz.
    Nagrody śliczne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Piękne rzeczy, zostanę na dłużej :)
    zapraszam również do siebie na candy :)
    http://rondoart.blogspot.com/2013/05/candy-czyli-dzien-podeptanych-na-smierc.html

    OdpowiedzUsuń
  119. piękna praca ,biorę udział.Pozdrawiam megi0041@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. Dopisze się i ja! Patrzę i podziwiam, bowiem ja nie posiadam tak wspaniałego talentu jak Ty!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Madlen

    OdpowiedzUsuń
  121. beautiful ♥ ♥ ♥ hope for the best
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  122. Och, dzieki Bogu, ze zdazylam. Wlasnie widzialam Twoje cuda u OAZY i sie w nich zakochalam.
    Pozdrowienia z Grecji i zapraszam na moje Candy- Agni

    OdpowiedzUsuń
  123. chętnie będę częściej zaglądać do tego bloga
    http://marzena100.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. Moze i ja stanę w kolejeczce...oby nie za późno :)
    PIĘKNa podusia, zakochałam się,kolory które kocham!
    Banerek dodany na stronie: http://magialekanto.blogspot.com/
    zostaję na dłużej, dołączam do obserwowanych, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  125. No to rzutem na taśmę ...
    Śliczna podusia, grzech nie spróbować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  126. Ostatnia w ogonku.
    Śliczna podusia,taka kolorowa.
    Zapraszam http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/
    Dołączam do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  127. Jste VELMI šikovná♥....háčku zdar:-))

    OdpowiedzUsuń
  128. jaka piękna podusia!!!! tak żal ,że nie spróbowałam jej wygrać..... piękna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  129. Przepiękne rzeczy... Mój ulubiony blog :) Jestem miłośniczką kolorów, które Pani preferuje :) Cuda !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  130. Очень красивые у вас работы!!! Желаю вам и в дальнейшем творческих успехов))

    OdpowiedzUsuń
  131. Your hexagram shapes are quite different - and absolutely LOVELY!
    I've just found you via Instagram - and am so happy I did.
    Not because I'm cheap, but because I live on very tight, limited budget (retired), I have to ask, do you ever post patterns on your blog?
    I want to follow your blog now = and look forward to so very much more Inspiration! Thank you for the Inspiration - your colors are just so luscious! they almost look edible...they are certainly "eye candy" - and eye candy that pleases all my senses!

    OdpowiedzUsuń