piątek, 2 maja 2014

Niebieska Chata in Simply Crochet

 
 
Kiedy latem dostałam w prezencie...
3 numer magazynu Simply Crochet byłam w siódmym niebie...
Ania przywiozła go z Irlandii specjalnie dla mnie ...
spełniając tym samym moje wielkie marzenie...
 ze spotkania wracałam szczęśliwa jak nigdy...
bo wreszcie mogłam i ja ...
 oglądać, cieszyć się i podziwiać...
 prezentowane tam szydełkowe projekty...
przyznam się, że nawet w najśmielszych marzeniach...
 nie wyobrażałam sobie, że kilka miesięcy później...
zobaczę tam swoje prace, zdjęcia i przeczytam o sobie...
nawet teraz trudno mi w to uwierzyć..
i się z tym oswoić.
 1 maja w Święto Pracy..
ukazał się w UK, USA
i wielu krajach świata...
18 numer magazynu
Simply Crochet a w nim m.in to :
 
 
cieszę się ogromnie i jestem bardzo szczęśliwa :) ...
 czuję się szczególnie wyróżniona i doceniona...
 za swoje pomysły, pracę, pasję i za dzielenie się...
 tym wszystkim z Wami...
dziękuję!!
w szczególności Wam za to, że sprawiliście...
że wierzę w to co robię...
ale przede wszystkim dziękuję tym...
 którzy wspierali mnie przez te dwa lata blogowania...
dziękuję...
za Waszą miłość i zrozumienie...
 ale przede wszystkim za to...
 że zawsze mogłam na Was liczyć...
:)
 
Teraz już to wiem...
jestem Hooked on Handmade :)
kocham to! i jestem z tego dumna!
:)
 
Now I know it for sure
I'm Hooked on Handmade
I love it and I'm very proud of it!
:)
 
 Thank You Simply Crochet for inviting me to the Team!
I'm very very happy!!
Thank You Tan and Becca ...
 for your time...
 and all help which I got from you ..
 :)
 
 Ściskam Was kochani...
i cudownej majówki Wam życzę
 :)
 
Lot's of kisses and love for all of You
have great weekend
 :)
 

60 komentarzy:

  1. Congratulations, dear Agnieszka!
    How wonderful!
    Have a nice weekend and a sunny may!
    Siret

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You so so much! I'm very happy, kisses and hugs for You :)

      Usuń
  2. Aguniu jestem z Ciebie taka dumna!!!! Dopinasz swego ciężką pracą i dzięki TALENTOWI !!!!! Brawo brawo brawo !!!!! JESTEŚ WIELKA !!!!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oluś dziękuję kochana, wiesz cieszę się bardzo, bo to dla mnie ogromne wyróżnienie ściskam Cię serce gorąco! :)

      Usuń
  3. Gratuluję :)
    Nie ma co się dziwić,z takim talentem i zamiłowaniem jakie posiadasz,to wielu może pozazdrościć!
    Oczywiście życzę kolejnych takich wyróżnień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z całego serca dziękuję za tyle komplementów :) moc uścisków przesyłam ;)

      Usuń
  4. Gratulacje !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguniu, brawo!! Gratuluje z calego serca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromne gratulacje! W pełni zasłużyłaś na to wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!! Gratulacja, gratulacje :)) Kamila

    OdpowiedzUsuń
  8. ogromne gratulacje :) zasłużyłaś bo pięknie szydełkujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Karolinko, pozdrawiam serdecznie i dużo buziaków przesyłam :)

      Usuń
  9. Congratulations !!! With your beautiful blog, you deserve to be published ! xxx, Ingrid

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You so much Dear Ingrid, lots of kisses for You :)

      Usuń
  10. Gratuluję !!! bardzo lubię ten magazyn, moja przyjaciółka podsyła mi go od czasu do czasu z UK. Piękne rzeczy tworzysz, więc życzę Ci kolejnych publikacji :-) Rzadko zostawiam u Ciebie komentarze, ale zawsze z ciekawością czytam Twoje posty i z zachwytem oglądam zdjęcia. Pozdrawam, Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko ściskam Cię mocno i dziękuję za Twoje piękne słowa, mam nadzieję, że będziesz u mnie częściej komentować i będziesz tu już zawsze :) buziaki!

      Usuń
  11. no pewnie !!!przecież Ty do czołówki światowej należysz ...drugiej takiej nie ma co by połączyła taki oryginalny styl ,szydełkowanie i prawdziwie artystyczne oko i do fotografii i do aranżowania przestrzeni ...GRATULUJĘ !!!i cieszę się razem z Tobą !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uściślenie myśli .....drugiej takiej nie znam ....bo może gdzieś jest jeszcze ktoś tak zdolny :)))))

      Usuń
    2. dziękuję z całego serca, aż się spłoniłam hihihi i skrzydła mi urosły :) przypuszczam, że w czołówce się nie plasuję hihihi ale jest mi bardzo miło, że został zauważony blog z Polski to jest dla mnie ogromne wyróżnienie... ściskam Cię serce gorąco!

      Usuń
  12. Super, gratulacje. Monika L

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! Ale w sumie nic dziwnego:)...przecież jesteś mistrzynią szydełka:)!
    Buziaki i udanej majówki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Agnieszko, cudowne!! Ogromne gratulacje! :)
    Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Jolunia :) ściskam Cię serce gorąco! :)

      Usuń
  15. GRATULACJE!!! Nie dziwię się wcale, że tam zagościłaś. Twoje prace są wyjątkowe i absolutnie światowe :))
    uściski przesyłam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję ! i cieszę się razem z tobą Aguś.
    nie znam tej gazetki ,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jaguś, a magazyn to taki bliźniak Mollie Makes - w Polsce- Mollie Potrafi tylko tu poświęcone tylko i wyłącznie szydełkowaniu, ściskam Cię gorąco!

      Usuń
  17. Gratuluję !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Aguś gratuluję!!!:) Cieszę się Twoim szczęściem:)
    Serdeczności posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję serdecznie!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Superaśnie! gratuluje bardzo zdolna kobieto!
    i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję ! piękna sprawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje gratulacje !!!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. w pełni zasłużone Aguś :)
    ciesz się i nadal dziel z nami swoją pasją i miłością :)
    ściskam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulację Agnieszko!!!!! To wspaniałe wyróżnienie!!!!!! W pełni zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  25. To wzięli Twoje zdjęcie bez Twojej wiedzy?

    OdpowiedzUsuń
  26. Prawdziwe pasje i talent zawsze zostają nagradzane. Bardzo się ciesze sie z Tobą. Internet to siła, którą nalezy cenić i wykorzystywać do lepszego zycia. Teraz wiele przed Tobą możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  27. wielkie gratulacje! Tym bardziej żałuję,że nie mial odwagi zaczepić Cię w Spale- to byłby dotyk luksusu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. GRATULUJĘ! W PEŁNI NA TO ZASŁUZYŁAŚ

    OdpowiedzUsuń
  29. Wielkie GRATULACJE!!!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje:))to nie wiedziałaś że biorą sobie Twoje zdjęcia do gazety?nie pytali Ciebie o zgodę?to teraz Ty upomnij się o tantiemy:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Bożenko za gratulacje :) oczywiście, że wiedziałam, że zdjęcia się ukażą tym bardziej, że sama je do niej robiłam :) ale latem zeszłego roku nie spodziewałam się, że spotka mnie takie wyróżnienie... myślę, że w tekście napisałam to dość jasno, ale skoro pytasz wyjaśniam raz jeszcze :) uściski!

      Usuń
  31. Gratuluję, piękne prace i to docenione zostały:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. GRATULUJE :) najpiekniejsze sa te marzenia o kórych nawet nie snimy a sie spełniają :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje ! zasłużyłaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluje Agnieszko.Musze go miec ;)))

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja to nawet nie jestem zaskoczona;) to byla tylko kwestia czasu ! Jesteś przemiła i ciepła osoba , kochasz to co robisz no i masz talent wiec czego sie spodziewalas Agnieszko? :) no to teraz trzeba będzie sie ustawiać w kolejce żebyś cos wydziergala :):) xxx

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale radość, ale radość GRATULACJE kochana
    Ania NL

    OdpowiedzUsuń