niedziela, 13 kwietnia 2014

dwa lata ... two years ....

 
 
dziś mijają dwa lata...
moje dwa lata z Wami....
:)
dziękuję Wam!
 za radość, serdeczność i sympatię....
za każde dobre słowo...
 i
moje ogromne wzruszenia...
których doświadczyłam dzięki blogowaniu...
cieszę się, że mogłam Was poznać :) ....
a z niektórymi nawet się zaprzyjaźnić :)...
jestem bardzo, bardzo szczęśliwa :)
dziękuję!
 :)
 
***
 
today passed two years of my blogging....
thank you for the joy, warmth and affection...
for every good word ...
and my huge emotions...
I'm glad I met you!
and I'm so so happy!!
:)
 
 
 
dziś dla Was kilka migawek z pokoju dziewczynek...
szydełkowe bolerka pochodzą z Zary...
dawno już są za małe na moje córki...
więc teraz pełnią rolę dekoracyjną...
uwielbiam je i nie mogłabym się ich pozbyć za żadne skarby :)
czy Wy też macie podobne szmatki, które darzycie sympatią...
i które przywołują wspomnienia?
 
***
 
today for you a few shots of the girls' room ...
crochet boleros are from ZARA...
they are too small for my daughters...
so now they are decoration...
I love them and I could not get rid of them :)
 
 


 
a ten piękny różowy koszyk kupiłam tu:
 
 
teraz już zupełnie nie mogę doczekać się...
 prawdziwie ciepłych dni...
 bo wreszcie mam super piknikowy koszyk...
:)
który pomieści koc, ciasto, kanapeczki i picie
uwielbiam!! i polecam Wam bardzo...
 bo koszyk jest wyjątkowy :)
 
***
 
this beautiful basket I bought here:
 
 
It is ideal for blanket, cake, sandwiches and drink
I love it!! :)
 
 
 
 
 

 
Kochani...
 wspaniałego tygodnia Wam życzę...
słonecznego i bardzo ciepłego :)
ściskam Was mocno :)
i ogromnie się cieszę, że jesteście :)
 
***
 
Have a great, sunny and warm week :)
kisses for You :)
 


38 komentarzy:

  1. Gratuluję dwóch latek! i życzę kolejnych stu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje z okazji blogowego jubileuszu :o) Pozdrawiam, Ala

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że działasz tu już 2 lata. Gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Cię i Ty o tym wiesz ..... No i wielkie szczęście ,że zaczęłaś blogować , bo inaczej bym pewnie Cię nigdy nie poznała .....Wielkie gratulacje, bo stworzyłaś jedno z najpiękniejszych miejsc w sieci i nie tylko ..... Koszyk, ale ten morski zamawiam koniecznie !!!! Kocham Cię cudowna kobieto !!!!! Oluś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych równie radosnych :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszymy się, że jesteś tu z nami i dzielisz się z nami takimi pięknymi obrazkami :) Gratuluję rocznicy :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zaglądam do Ciebie od niedawna ale cieszę się że jesteś:)))))Gratuluję i wiele miłych lat w blogowaniu i życiu życzę:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje !!! i dziękuję za tyle pięknych inspiracji :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Aguś dziękujemy za te 2 lata :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale! Gratuluję z całego serca i życzę wielu kolejnych latek w blogowym świecie:) Pozdrawiam-Gosia

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę kolejnych wielu lat poznawania nowych ludzi w blogowym świecie i czerpania radości z kolejnych wpisów :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bywanie w Twoim świecie, to rozkosz dla oka .To ja dziękuję, że mogę do Ciebie zaglądać. Dzięki !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje:) Piękne zdjęcia i ciuszki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze, że jesteś, uwielbiam Twojego bloga, Twoje kolory...Wnosisz w życie drugiego człowieka dużo optymizmu, taką magię...
    Białe bolerko cudowne! Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm, pozdrowienia najmocniej przesyłam i tylko dodam, że jesteś wspaniałą inspiracją i dobrze mi zaglądać do ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję Aguś tych dwóch latek:)
    ..tak tak, ja tez mam kilka szmatek, z którymi nie mogę się rozstać;)
    Serdeczności posyłam i zapraszam w odwiedzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje gratulacje :-)
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Serdeczności rocznicowe Aguś:-) Ale ten czas szybko leci, pamiętam pierwszy wpis z Niebieskiej Chaty:-) Uściski, Wiesia

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje i kolejnych kolorowych blogowych lat życzę!

    OdpowiedzUsuń
  20. It is always a pleasure to see a new post. So inspirational! So here is to many more blogyears to come.

    OdpowiedzUsuń
  21. To były dwa dobre lata! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję :) Zapraszam do mnie :) Asia

    OdpowiedzUsuń
  23. Aga gratuluje i dziekuję ze z nami jesteś zyczę nastepnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj, dopiero zajrzalam na bloga. Jak moglam wczoraj przegapic?! No to juz wiem, skad te piekne ubranka :) Naprawde cudowne, romantyczne... Ja mam plaszczyk Rozarki, taki malutki. Koniecznie musialam zostawic - nawet maz o to prosil :) :)
    Aguska, przesylam mnostwo pozdrowien i ciesze sie na kolejne prace, zdjecia i wpisy :) Pa, Jola

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję dwóch latek i liczę jeszcze na duuużo takich rocznic :-) Uwielbiam tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cieszę się, że również mogę zaglądać na Twojego bloga i zawsze tu chętnie wracam, by pooglądać co nowego w Niebieskiej chacie - pozdrawiam Aga serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja ogromnie się cieszę, że tu trafiłam. I że mogę dalej podziwiać Twoje cudne aranżacje. To mój ulubiony blog, za co serdecznie Ci dziękuję przy okazji tych dwóch latek :)
    Dobrego tygodnia z wiosną w sercu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Aga Napisz mi proszę swój adres... mmwol1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Najlepszego na następne dwa lata:)) pozdrowienia serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najlepszego z okazji dwóch lat blogowania i na następne, równie piękne, pomysłowe i bajecznie kolorowe!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Be Niebieskiej Cahty byloby smutno i zle.
    Kolorowych pomyslow Aguniu!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dwa, dwa już? To dwa... Jejku - niech się moje marzenie jedno w końcu spełni, ale ja mu wiosną dopomogę ♥
    Dobrych, najlepszych dla Was chwil i niech tych lat z nami będzie nie dozliczenia (kiedyś) :)))))

    OdpowiedzUsuń
  33. A tu jak zwykle same cudeńka.Kosz piękny.
    Ania NL

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystko jest takie śliczne. Pięknie u Ciebie.
    Miłego dnia Kaśka

    OdpowiedzUsuń