środa, 16 lipca 2014

Wyniki Candy :) ....


Mili moi
ciut za dużo "spadło" mi na głowę
  jak na "zwykły" tydzień...
dlatego też...
ogromnie Was przepraszam, za tak późne...
 ogłoszenie wyników Candy...
tydzień do łatwych nie należał...
ale myślę, że już śmiało mogę napisać...
ogarnęłam się :) i co najważniejsze...
Bobuś uratowany!
kroplówki podziałały...
i jest szansa, że nasz piesio jutro wróci do domu :)...
 
 
raz jeszcze dziękuję Wam za Waszą cierpliwość i zrozumienie.. 
ale, ale ... wracam do wyników, bo czekacie już tak długo :) ...
tym razem...
poprosiłam moje dziewczynki o podanie cyfr/liczb od 1 do 73 ...
 gdyż aż tyle było Waszych komentarzy iii..
 tadam...
 
 
portfelik pojedzie do:
nr 11 nabiegunachArt Sylwia
a
dwie dodatkowe niespodzianki pojadą do:
1. girlanda:
nr 17 Ataboh
2. łapka kuchenna do:
nr 43 hanusiam
gratuluję Wam dziewczyny!!
oczywiście proszę o kontakt :)
 
Kochani bardzo Wam wszystkim dziękuję za udział w mojej zabawie...
cieszę się ogromnie, że spotkała się ona z tak dużym zainteresowaniem...
nie pozostaje mi nic innego tylko...
obiecać, że "cukierkowe rozdawajki" będę organizować częściej :) ...
bo miła jest świadomość, że tak bardzo...
 podobają się Wam rzeczy robione przeze mnie :) ...
ściskam Was wszystkich gorąco!! :) :) :)
wspaniałego czwartku!! :)
 
 
 
 
 
 


31 komentarzy:

  1. Gratulacje dziewczynom!!! :) J.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękności tworzysz, szczęściary z dziewczyn ;)
    i widzę chyba jakąś nowość! przepiękny durszlak!!!!
    buziaki dla Ciebie i głaski dla Piesia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki! I zdrowia, szczególnie Bobusiowi :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdróweczka dla psinki!
    A za zabawę dziękuję i gratuluję wygranym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Those little wallets are sooooo cute !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Może następnym razem się uda :-D Najważniejsze, ze piesio zdrowieje :-D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie ja... Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje dla wygranych,a dla piesiaczka głaski, caluśki w nosek i wirtualne pieszczoszki:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Dziewczyn! Szczęściary :-)
    Dziękuję za zabawę i pozdrawiam ciepło, i trzymam kciuki za piesia

    OdpowiedzUsuń
  10. Obawie, że coś się stanie naszemu czworonożnemu przyjacielowi, towarzyszy wiele różnych emocji, cieszę się, że Waszemu pieskowi jest już lepiej :)
    Bardzo, bardzo dziękuję za szczęśliwy los. Podchodzę do napisania komentarza już 3 raz :P, takie były emocje :):):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje i dziekuje za zabawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka szkoda, że przeoczyłam takie śliczności! Dobrze, że już jesteś:) i zdrówka dla psinki:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie da się ukryć, że trochę zazdroszczę dziewczynom;), ale co tam trzeba umieć też cieszyć się szczęściem innych.
    Pozdrawiam i dziękuję za zabawę
    T.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje zwyciężczyniom!
    A czy mogę zapytać, gdzie kupujesz te zapinki do portmonetek?

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdróweczka dla Bobusia!!!:) Niechaj się dzielnie trzyma! Mając tak wspaniałą Agusię blisko siebie z pewnością szybko stanie na nogi:) ..bo ta Miłość, która w Niebieskiej Chacie się unosi ma magiczną moc:) Pozdrawiam ciepluteńko!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..no i oczywiście gratuluję Szczęściarom!!!:) cuda wygrałyście:)

      Usuń
  16. Jak to się stało, że takie cuda przeoczyłam, tego nie wie nikt. Z dziką zazdrością gratuluję dziewczyną wygranych.
    Te kolory, te pastele-powalają. REWELACYJNE. Ja mam problem z wybraniem kolorów. Jak widzę kilka jest ok-powiedzmy-ale jak już jest ich troszkę więcej zacina mi się klapka w mózgu i koniec. Często, gęsto wychodzę z niczym bo...nie wiem co z czym i jak.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko Twój magiczny kącik
    paaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ śliczne te portfeliki i etui na szydełka/okulary;)
    Zwyciężczyniom gratuluję, a Ciebie pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakim cudem mnie to ominęło:) gratuluje wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdecznie gratuluję Szczęściarom!:-) No nic to, moja Córcia tym razem takiego cuda nie dostanie, więc czekam na następnego "Cukiereczka":-) A to CUDO z szydełkami w środku po prostu przepiękne:-) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje!Cudne portfeliki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. strasznie żałuję ,że nie spróbowałam- ale może kiedyś jeszcze?? :) gratuluję wygranym i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje , dzięki za świetna zabawę i zapraszam na candy do mnie http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2014/07/letnie-candy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje :))) Dziękuję za zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
























  24. Dzień dobry, jestem oczarowana tymi portfelikami.
    Przecudnej są urody :)
    I portfelik na szydełka- fantastyczny pomysł.
    Pozdrawiam i idę oglądać dalej bo portfelik to pierwsza rzec, którą zobaczyłam na Twoim blogu.



    OdpowiedzUsuń
  25. Same cudownosci!Piekne kolory!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje :)
    Wspaniałe nagrody ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej, ależ tu pięknie u Ciebie! Jak fajnie, że trafiłam na Twój blog! Zostaję i obserwuję:) Ja też uwielbiam niebieski kolor, jestem po zmianach w kuchni, i właśnie błękity królują: świeżość, delikatność i piękne połączenie z bielą i zielenią. Zapraszam do mnie: www.mojepasjewjednymmiejscu.blogspot.com. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. A jeszcze zapomniałam...robisz piękne fotografie:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Żałuję, że nie udało mi się nic zgarnąć i zazdroszczę obdarowanym :-) Zapraszam również na moje candy - mam do oddania książkę z wzorami na zabawki szydełkowe. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak to się stało, że przeoczyłam post z wynikami candy?! Pewnie przez pakowanie i wyjazd na urlop. Bardzo się cieszę - moja pierwsza wygrana :) Z niecierpliwością czekam, na następne rozdawajki. Pozdrawiam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń