poniedziałek, 18 maja 2015

Me and My book at The London Book Fair 2015


 

On April I have a opportunity to met my Publisher -
Kader and her husband from Tuva Publishing at the London Book Fair
It was a Great day for me...
because I hold in my hand my own book for the first time :)
I'm very happy and thankful that my bigges dream come true :)
Thank you Kader and Tuva Publishing so much!
My book is full of crochet patterns, charts and also my photos
It will be available in
GB, US, Turkey, and in other countries 
I will give you all informations about the book and where you can buy it soon
and here it some photos from
The London Book Fair :)
big hugs for all of you
and thank you so much my international friends...
 for your comments, congrats and support
I also invite you here
on my instagram and on facebook
:)

 

 


Myślę, że nawet w najśmielszych marzeniach...
nie sądziłam, że kiedyś nadejdzie taki dzień...
w którym odwiedzę...
 Międzynarodowe Targi Książki w Londynie...
a do sweterka będę miała przypięty identyfikator z napisem...
"autor"
uczucia nie do opisania...
stres, niedowierzanie, ale przede wszystkim
ogromna radość
szczególnie gdy, po raz pierwszy wzięłam do ręki własną książkę...


 

Osobiście nadal nie wierzę, że "to zrobiłam",
pomimo tego, iż opadły emocje
a od mojej wizyty w Londynie minął miesiąc :)...




a teraz trochę o książce:
jak się domyślacie są to wzory szydełkowe:
instrukcje, diagramy
 plus moje zdjęcia z czego się ogromnie cieszę
śmiało mogę stwierdzić, że książka jest "cała moja" :)




książka jest już oddana do druku,
powinna być wydana jeszcze w tym miesiącu
trafi do Wielkiej Brytanii, USA, Turcji,
z założenia ma mieć zasięg globalny,
więc może również trafi do Polski....

 
Kochani teraz już wiecie dlaczego tu na blogu było tak cicho :)
dziękuję Wam z całego serca za Waszą troskę i zainteresowanie...
za Wasze maile i komentarze dopytujące co u mnie słychać..
to wspaniałe wiedzieć, że czekacie na moje wpisy
 i obiecuję Wam, że nadrobię wszelkie zaległości :)
***
a tu jeszcze kilka fotek z targów :)
 
 

 tu na zdjęciu książka tym razem innego autora...
do której miałam przyjemność robić zdjęcia...

 
a tu ja już po rozmowie z wydawcą
uroczą Kader i jej mężem z Tuva Publishing :)
 
 
a tu w tym gąszczu...
 można było spotkać m.in
Conchite Wurst i Briana May'a  :)
 
 
ściskam Was kochani gorąco...
 cudownego i słonecznego tygodnia Wam życzę
:)
aha oczywiście zapraszam Was tu :
wreszcie jestem on- line :) :) niemal non stop:)
buziaki! :)
 

54 komentarze:

  1. Gratulacje!!! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś jeszcze raz gratuluję !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Czekam z niecierpliwością na książkę :) Och będę bardzo chciała ją mieć :) Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :-) cieszę się razem z Tobą ,pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  4. Herzlichen Glückwunsch und ganz viel Erfolg
    Liebe Grüße von Tatjana

    OdpowiedzUsuń
  5. szczerze gratuluję -to wielki sukces-brawo!!! mam nadzieję ,że i unas książka z czasem będzie do dostania:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, to wielka radość i szczęście! Mam nadzieję, że doczekamy się Twojej książki w Polsce. Chętnie bym się z niej pouczyła i myślę, że byłaby to wielka przyjemność. :)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna wiadomość :) To musi być niesamowite uczucie trzymać w dłoniach takie swoje "dziecko". Gratuluję tego ogromnego sukcesu ! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, to wielka radość i szczęście! Mam nadzieję, że doczekamy się Twojej książki w Polsce. Chętnie bym się z niej pouczyła i myślę, że byłaby to wielka przyjemność. :)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Agnieszko z całego serca!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje ;) Twoje rękodzieło jest niepowtarzalne, kocham się w nim odkąd pamiętam ;) buziaki Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow gratuluję! W takich momentach żałuję, że nie potrafię lepiej szydełkować, a te wszystkie wzory to dla mnie czarna magia... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda,że póki co nie będzie jej w Polsce brakuje takich pięknych pozycji w rodzimym języku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje wielkie, cudowna sprawa! Zdecydowanie prawdziwa pasja jest kluczem do sukcesów:) Pozdrawiam Cię radośnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo serdecznie Ci gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  15. SZCZĘŚCIARO Kochana tryskająca optymizmem i ogromną radością! Należało Ci się! Jestem obok Twej radości! Czuję ją :) i gratuluje z całego serca!

    Książka MUSI w być w Polsce...! Bo jak to...???

    Uścisków moc!

    OdpowiedzUsuń
  16. Congratulations - your book looks absolutely beautiful! Great job! Happy day to you!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje! Na pewno jest piekna :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje! Na pewno jest piekna :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Agula bardzo się cieszę i gartuluję

    buziole
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  20. Agnieszko, OGROMNE gratulacje!!!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega osiągnięcie! Gratuluję i serdecznie kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również gratuluję!!! Książka pewnie będzie piękna, kolorowa!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Przecieplutkie gratulacje!!!!:) Jeszcze wczoraj się zastanawiałam, co tam u Ciebie...pomyslałam, że pewnie się przeniosłaś na fb i o blogu zapomniałaś...ale dobrze, że już jesteś i to z takimi nowinami!!!:) Aguś gratuluję z całego serducha <3
    Buziaki!!!
    Kamila:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję serdecznie, Twoje dzieła są bardzo piękne i inspirujące i w pełni zasługują na godną oprawę w postaci książki :)
    Czekam na jej polskie wydanie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje! Szczegolnie gratuluje zdjec - dzieki nim ksiazka jest na pewno jeszcze bardziej wyjatkowa!

    OdpowiedzUsuń
  26. AGA GRATULUJĘ przyszła moja SĄSIADKO !!!!!JESTEM Z CIEBIE DUMNA !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Agus, ogromne gratulacje raz jeszcze! Ja zamawiam jeden egzemplarz. Mam nadzieje, ze uda mi sie skads sciagnac :) No i ciesze sie, ze "wrocilas", ciesze sie na kolejne Twe taaak kolorowe i pozytywne prace i ich zdjecia! A wiec: kiedy bedzie kolejny wpis?! :) :) Milych dni, Agusia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! :) Agnieszko! wielkie gratulacje! wyobrażam sobie, jak ta książka musi być piękna! :) wspaniała wiadomość :)
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szczere gratulacje, bardzo chciałabym zobaczyć Twoją książkę.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jej wspaniale:))) Wielkie, przeogromne gratulacje i ściskam z całych sił:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mocno, ale to moooocno gratuluję! I nie mogę się doczekać kiedy książka trafi do Polski. Oby tak się stało :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeeej, jak wspaniale! Ogromnie Ci gratuluję, to Twój sukces :-) Brawo!!! Jak książka będzie w Polsce z pewnością kupię, bo po angielsku to i tak nie zrozumiem :/
    Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jesteś całkowicie usprawiedliwiona, ale żeby tak nic a nic nie puścić pary...
    Agusia - Gratulacje!!! Jesteś Wielka :)
    ściskam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  34. A to wiadomość!!!! Gratulacje!!! Gdzie tę książkę można kupić? Nie doczekam się polskiej wersji

    OdpowiedzUsuń
  35. Serdecznie gratuluję i zazdroszczę talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. GRATULUJĘ ! Jestem zaskoczona ale nie zdziwiona ponieważ uważam Cię za nie bywały talent jeśli chodzi o szydełko ,gust,i styl.Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
  37. O rrrany, Kochana, serdecznie gratuluję!! :-))) Bez dwóch zdań zasługujesz na ten sukces, Twój talent, niebanalny styl i wierność sobie musiały zostać dostrzeżone. Będę polować na książkę, już nie mogę się doczekać :-) I jest to wiadomość dobra też dla nas, innych kobiet z pasjami i marzeniami, że tak naprawdę wszystko jest możliwe. Uściski! Pięknego Dnia Dziecka! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  38. What a beautyfull book! I really wants to buy it! Is it also available in Holland? Greetz from Anja

    OdpowiedzUsuń
  39. Congratulations! I hope I can buy this in the USA,your work is beautiful!!

    OdpowiedzUsuń
  40. I meant to add you have inspired me to continue to not give up on projects
    Thank you

    OdpowiedzUsuń
  41. Dowód na to, że jeśli robisz coś z pasją, jesteś autentyczna, ludzie to docenią. Gratuluję i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Szczerze gratuluję sukcesu !
    Nie ma to jak radość ze spełnionych marzeń :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluje, i jestem ciekawa książki. Zapowiada się ciekawie, bardzo, bardzo chciałabym ja mieć:D Tym bardziej że odkąd trafiłam na Twojego bloga, zakochałam się w tym co tworzysz:)Pozdrawiam i dalszych sukcesów życzę kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Hi, so lovely with your book!
    I find your blog very joyful and beautiful, so much inspiration to find here!
    Wishing you sunny summerdays!

    Love from Ida

    OdpowiedzUsuń
  45. Congratulations. You realy can be very proud!!
    Happy days
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  46. Wiedziałam, ze tak będzie!!! Wiedziałam!!! Tak cudowna praca z włóczką i kolorem nie mogła się skończyć inaczej, niż tylko wielkim sukcesem! Jestem ogromnie szczęśliwa, że Polka odniosła taki sukces i wiem, że na tym nie koniec, moja Droga :))))))))) Gdy tylko książka ukaże się w Polsce, nie spocznę, aż jej nie upoluję, bo niestety nie mam odpowiedniej karty do zakupu w zagranicznych sklepach...
    Serdecznie pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń