poniedziałek, 19 października 2015

and the winner is....

 
Drogie moje
dziękuję Wam gorąco za udział w mojej zabawie :)
za wszystkie Wasze komentarze,
i ciepłe słowa skierowane pod moim adresem :)
 
 
chciałabym również podziękować Wam...
 za Wasze gratulacje :)
dotyczące mojej drugiej książki...
jesteście kochane!
dziękuję! dziękuję!
 
 
ale nie będę Was już dłużej trzymać w niepewności...
książka pojedzie do.....
tadammm....
Ani Filipowicz :)
gratuluję Aniu z całego serca :)
i bardzo proszę o mail z adresem do wysyłki :)
 
 
chciałabym również z tego miejsca...
 wyróżnić dodatkowo jeszcze jedną osobę...
Kasię Naworską
 za jej ogromną aktywność na mojej facebookowej stronie :)
Kasiu również proszę o maila z adresem
 
dziękuję Wam raz jeszcze z całego serca...
a wszystkich tych, którzy chcieliby...
zakupić moją książkę zapraszam tu:
książka jest w prawdzie po angielsku,
ale posiada schematy, które na pewno
pomogą w zrozumieniu opisów i w szydełkowaniu
 
wspaniałego tygodnia kochani! :)
 
***
I would like to thank everyone for joining this giveaway
and  I wish I can give all of you my book, but there is only one winner:
Anna Filipowicz

 special surprise is going to
Kasia Naworska
for her big activity on my Facebook page 
 
 I am wishing you great and colorful week
and those who want to buy my book I invite here
and for US and Canada here
 
 
 
 
 
 
 

 


41 komentarzy:

  1. Dziękujemy za zabawę, życzymy dalszych sukcesów! Gratulacje dla zwyciężczyń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję raz jeszcze serce, wspaniałości dla Ciebie :)

      Usuń
  2. Ech! Gratuluję Ani!I Tobie, Agnieszko, nieustająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś dziękuję Ci kochana bardzo , ale to bardzo za wyróżnienie :) <3 Nie umiem słowami opisać jak niezmiernie się cieszę :) Z serca dziękuję , choć to mała cząsteczka tego co chciałabym napisać , lecz najzwyczajniej słów brakuje :) Przesyłam uściski wierna fanka :) K. N .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja dziękuję Kasiu, takie osoby jak Ty dodają mi skrzydeł, dziękuję za Twoje komentarze i za Twoją nieustającą obecność na facebooku i teraz tu na blogu, pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Cała przyjemność o mojej stronie :) Jestem i będę i przesyłam moc uścisków :)

      Usuń
  4. Dziewczyny, gratulacje! Na pewno przyda się taka cudna książka na jesienne wieczory przy robótkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ściskam Aldonko i dziękuję za całego serca, buziaki! ;)

      Usuń
    2. Dziękuję :) Warto mieć marzenia :) niektóre się spełniają , tak jak te :)

      Usuń
  5. kurcze jak blisko było ..mam siostrę Anię F:)))) gratuluję zatem !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla wylosowanych dziewczyn. Tobie Agnieszko dziękuje za zabawę i jeszcze raz gratulacje z okazji wydania książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana ogromnie :) ściskam Cię i wspaniałego tygodnia słońce :)

      Usuń
  7. Gratuluję dziewczynom:) a Tobie Aguś uśmiechy cieplutkie posyłam:)*** i życzę dalszych spełnień kolorowych:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla Wygranych!
    Dziękuję za zabawę i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla dziewczyn, a Tobie życzę dalszych sukcesów !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdeczne gratulacje dla obu dziewczyn :-)
    Książka wygląda wspaniale i strasznie jestem ciekawa zawartości. Coś mi się zdaje, że ją kupię. ;-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje i dziekuje za zbawe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacie! Dziękuję za zabawę:) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla dziewczyn!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogromne gratulacje dziewczynom! :) A Twoje prace, Agusia, sa piekne. Naprawde super. Nawet chociaz w czerwonym kolorku - co jest nietypowe w Twojej chacie. A wlasciwie dlaczego nie, prawda :) Piekne! Milego dnia!!! Jola

    OdpowiedzUsuń
  15. :) gratuluję Dziewczynom :)) i pozdrawiam z całego serducha :)) i dziękuję za zabawę :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks for lovely GA and congrats to happy winnwr Anna and be sure I will buy the book !kisses erika

    OdpowiedzUsuń
  17. super nagrody otrzymały dziewczyny gratuluję.
    Piękne ściereczki z koronką.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Z całego serca gratuluję dziewczynom :) Dzięki za zabawę :)
    Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję dziewczynom!
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję!!!:-) Ściskam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje dziewczynom i autorce wydania drugiej książki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejuśku!!! Dopiero zobaczyłam, Aguś, jak ja się cieszę!!! JUPPIII!!!! Zaraz piszę maila:). Dziękuję, Aguniu i bardzo bardzo mocno ściskam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. gratulacje i dziękuję za zabawę !

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje i dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę się pochwalić :) Dziś dotarła do mnie cudowna książka :) Aguś książka jest przecudowna :) <3 Wszystkim ją polecam :) Nie mogę się nią nacieszyć :) Aguś dziękuję jeszcze raz :) Dla mnie jesteś wielka i niesamowita :) Nie zatrzymuj się , dziel się swoimi cudeńkami :) Ściskam bardzo , bardzo mocno :) <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo dziękuję za zabawę i gratuluję :) Oczywiście zostaję tutaj na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. I just LOVE this blog <3
    -- You'r fan from Finland :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję książek :) I już złożyłam na nie zamówienie u Mikołaja... kto wie, może będę mogła już niedługo szydełkować te cudne poduszki i pledy...

    OdpowiedzUsuń
  32. Musze miec kochana Twoje ksiazki....jestes mistrzynia....uwielbiam Ciebie, Twoje kolory, Twoja Chate, zdjecia, corki, koty, meble I Matki Boskie :-) mozna bezposrednio u Ciebie zamowic ksiazki?ja sie ucze dopiero, ale oszalalam na pkt szydelka :-)

    OdpowiedzUsuń