sobota, 2 kwietnia 2016

I paint flowers so they will not die...

 
"I paint flowers so they will not die"
Frida Kahlo
 
"maluję kwiaty, aby nie umarły"
Frida Kahlo
 
 
This time I painted something for me...
flowers shawl...
 
tym razem namalowałam coś dla siebie...
kwiecistą chustkę

 
with beautiful Moya Organic Cotton
from my lovely friend Michelle
@scaapi
 
z pięknej organicznej bawełny,
którą podarowała mi przyjaciółka
Michelle


I just love this unique handmade yarn
from South Africa
thin, delicate and so colorful!
 
uwielbiam tę ręcznie robioną włóczkę
z Południowej Afryki
jest cieniutka, delikatna i taka kolorowa
 

 
happiness and friendship...
 will always be with me now :)
 
teraz szczęście i przyjaźń...
 będą zawsze przy mnie :)
 
 
lovely and colorful weekend for you
my dearest friends :)
 
cudownego weekendu kochani :)
 
p.s. photo by my ten years old daughter Mary.
foto: moja Marysia.
 

26 komentarzy:

  1. Aż się chce uśmiechnąć na widok tych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudne są, sama się uśmiecham ;) uściski!

      Usuń
    2. Kupilam siedlisko i poznalam wspaniale zakręcona dziewczynę podziwiam ludzi z pasją ,muszę też rozkręcić moje dziewczyny z pracowni plastycznej ,,pod kopułą,, mdk w Zgorzelcu z pewnością będziesz naszą inspiracja..pozdrawiamy..siostro!!! Agata

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Agusia, chusta jest cudowna. Delikatna, piekna!!! Ale tak na marginesie... te Twoje buty!!! Chyba potrzebuje cos takiego na swoje nogi!!! :) :) Milych dni!! Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochanie buty to Martensy ( kolejne hhihi), mam do tej marki ogromną słabość :)wręcz je uwielbiam :) uściski!

      Usuń
  3. Piękna Aguś!!! I ślicznie Ci w tych kolorach :) Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś pięknego! Od razu robi się radośnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kolory, mi też buzia się od razu uśmiechnęła gdy ją zobaczyłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. very nice
    greetings from Tatjana

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna.Śliczne kolory.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. I od razu robi się weselej :) Cudna chusta.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nareszcie :))) Czekałam na nowy wpis... hmmm... długo :) Jeszcze nawet dziś zaglądałam rano.

    Piękna chusta :) Niepowtarzalna :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko zostalo powiedziane:) Cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna chusta :-) Przepiękne kolory.
    Wspaniałe zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Great job! I love the colours and the pattern
    http://soldenochedecocrochet.blogspot.com.ar/

    OdpowiedzUsuń
  13. Chusta Cuudna Niesamowita Sloneczna jak Ty :))))) Pozdrawiam Cie Slonecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wonderful colors, wonderful scarf. Georgeous!
    Best wishes
    Anja

    OdpowiedzUsuń
  15. Warto było czekać na kolejny wpis. Taka perełka nie zdarza się co dzień. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wlasnie wrocilam do ubiegłorocznego nr weranda country by kolejny raz zerknąć na Twoje prace i się zainspirować:-) piękne! Pozazdrościć pieknych włóczek;-)

    OdpowiedzUsuń