sobota, 2 lipca 2016

Crochet Blocks

 
 
Dear Friends
My second book Crochet Blocks was published on May.
In this book you will find 60 different crochet motifs
from simple granny squares to more complicated,
Japanese inspired motifs.
With this motifs you can make blankets, coushions, skirts, mittens or scarves.
This book also contains 15 projects based on the motifs that you can make for you or your home.
My book Crochet Blocks you can purchase on:
 
Thank you sweethearts for your trust, warm words anf for being here :)
for most inspirations I invite you on my Istagram profile.
Kisses for all of you :)
 xoxo
Agnieszka
 
 
***
 
 
Kochani niestety nie jestem tutaj na blogu,
 tak często jakbym tego chciała...
ale będę starała się
nadrabiać wszystkie blogowe zaległości,
bo wiem jak dużo dziewczyn czeka na moje wpisy...
dziękuję Wam za wszystkie objawy sympatii, za to, że tutaj jesteście,
że czekacie, za to, że do mnie piszecie i że mnie dopingujecie :)
jesteście naprawdę kochane :)
Na Instagramie staram się na bieżąco informować Was
 o tym co u mnie i nad czym pracuję,
tak więc serdecznie Was zapraszam na mój profil:
po odrobinę inspiracji.
 

A teraz zaległości :
W maju ukazała się moja druga książka
Crochet Blocks
książka wydana jest w języku angielskim i tureckim
 przez Tuva Publishing.
Zawiera 60 motywów szydełkowych,
 z których możecie wykonać kocyki, poszewki
 jak również akcesoria i ubrania
oraz 15 projektów
m.in na torbę, czapkę, spódniczkę, getry. 
Do każdego opisu dołączone są graficzne schematy,
tak więc nawet osoby nie znające j. angielskiego
a mające trochę pojęcia o szydełkowaniu spokojnie sobie poradzą.
Książka jest do nabycia w
oraz na
oczywiście książki są wysyłane do Polski :)
 

 
Podobnie jak do mojej pierwszej książki
Vintage Style Crochet Projects
 tak i tu, miałam możliwość wykonania fotografii,
kilka zdjęć cyknęła mi Marynia,
i tym sposobem również ja, obok króliczka,
kotów i moich córek trafiłam do książki ;)
Mam nadzieję, że Crochet Blocks
spodoba się Wam równie mocno jak moja pierwsza książka
jestem pewna, że znajdziecie tam sporo fajnych motywów,
które wykorzystacie w swojej szydełkowej pracy :)
 
 
Ściskam Was wszystkich gorąco
i raz jeszcze dziękuję, że o mnie pamiętacie :)
buziaki ogromne dla Was!
A tutaj kilka zdjęć z książki :
 


 


 

 

 
The London Book Fair 2016
Targi książki w Londynie 2016


9 komentarzy:

  1. Jak to cudownie widzieć Cię taką szczęśliwą :D W pełni zasłużyłaś na to, co Cię spotkało!!! Marzę o Twoich książkach i mam nadzieję, że niedługo choć jedno z nich uda mi się zrealizować ;)Pozdrawiam serdecznie i życzę kolejnych sukcesów Kochana!!! Na insta śledzę na bieżąco ( bsome1likeu)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana moc gratulacji :) cieszę się twoim szczęściem :) Jestem bardzo ciekawa drugiej książki. Pierwszą goszczę na swojej półce i bardzo lubię ją oglądać:) Kocham te twoje kolory choć sama dziergam w bardziej stonowanych :) Jednak są inspiracją gdy chcę coś zrobić dla moich cudownych wnuczulek :) Aguś jednak zdjęcia z nowej książki również mnie zaintrygowały są cudowne :) Kochana w Twoich barwach i pracach jesteś cała Ty ;) Takie mam odczucia :) Widać , że to co robisz to Twoja pasja i wielkie uczucie przelane w swoje misterne robótki :) Jesteś dla mnie inspiracją :) Trzymaj tak dalej i mam cichą nadzieję, że i u nas Twoje książki znajdą się na półkach księgarń :) Tego życzę Ci z całego serducha :) Aguś moc uścisków i serdeczne pozdrowienia dla dziewczynek :)
    Ps. Dobrze, że mam konto na instagramie :) Buziaki i jeszcze raz gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale! Musze nabyć i jedną i drugą:) Zawsze gdy czytam o Twoich poczynaniach i sukcesach, to aż skakać z radości mi się chce. Bardzo mnie to motywuje, daje takiego dobrego kopniaka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na kolejną okazję prezentową, obie książki wpisane na listę życzeń. Ale pewnie nie za prędko to będzie. Wiec powzdycham sobie do tej cudnej spódnicy, w moich ulubionych kolorach do tego... :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Aga !
    3mam kciuki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. hej Aga :))) a przepis na tak zgrabne pęcinki w cudnych getrach też tam znajdę ??:)))))))))) po prostu chciałam powiedzieć żem po całości oczarowana ...wnętrzem i zewnętrzem pięknie do tego sfotografowanym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A te getry mnie R O Z W A L I Ł Y <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój blog to skarbnica wiedzy, inspiracji szydełkowych, lubię tu zaglądać i podziwiać. Ale ze wstydem przyznam, ze dopiero teraz piszę komentarz. Powodzenia i dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń